Kelas Tambahan PSV

Hey , peeps .
Hari ni hupdate belog lagikan ? hehe , dah berapa hari tak hupdate kan ? :) . Hari ni kite nak hupdate lah ni . Nak tau bacelah . Entry aku tak berapa best mane macam korang . Aku punya simple jea . Firstly , pagi tadi ade kelas tambahan PSV . Tahu tak ape PSV tu ? tak tahu eh , kay aku explainkan eh . PSV tu '' Pendidikan Seni Visiual '' . Kay , pg td aku datang lambat but kawan-kawan aku datang cepat ingatkan bila datang lambat cikgu akan mara tapi cikgu pun takde dekat dalam bilik psv tu . Tp aku datang dah pukul 8 lebihlah . Haha :D kejamkan aku ? Dah macam sekolah bapak aku pulak datang lambat sesuka hati . Haha lolz :P . Kay bla bla bla , masuk bilik seni terus minta budak ni air sebab dah haus gila & penat cari budak-budak ni :') . *Muka tak malu minta orang air*. haha , tapelah sekali sekalakan :D . After tu , borak-borak layan budak2 ni remove timeline lah apelah . Buad kejenya takpun , sampai gila layan budak ni . lalala , tapi kiteorang sempat snap pic bagai ur . Snap tah pape jea sehh ;) . haha . Ni picnya :
                                  It's me , comel gitukan ? haha , perasan jap ;P
      Myraa , Eyfa , Dayah & aku 
 Kay , time ni aku nga ajar budak ni cara-cara 
nak remove timeline kay . peace Y ;)
                                yang ni pulak time aku ajar dorang cmne nak edit pic 
                                                            tu okay
                                  
Time ni dorang baru lepas layan fb bagai then lapar g kdai bli makan 
then bwa blik makannya ni picnya :
                                                         mimi & eyfa 
Aku , mimi & eyfa 
muka budak dah kelaparan :')
Kay time ni aku tatau kenapa dengan mimi tuh tetibe jea jadi cmni 
tah frust kot . haha :P
kau kejamkan smpai nak bunuh aku . 
Ape aku buad tu sehh ? teruknya perangai smpai buad 
cmtu . hehe , dah gilaa
kay , time ni tetiba rasa rajin pulak buad keje , tapi taktau ape keje yg aku buad . Kaylah sampai sini jea , mls nak upload bebanyak lg . lgpun ni dah bayak gak yg aku upload .
salammmmm :)