Not in mood :'|

Assalammulaikum. Hai hai, sory hari ni tak berapa ada mood sangat so tak nak merepek 
bangat. Hm, nak bagitahu ni aku rasa sedih, tapi aku tktau knp aku sedih. Hari ni aku lain sangat 
sampaikan kawan yang aku dah baik kini jadi tak baik lagi. Ya Allah kenapa dengan aku ini?
 hm :'). And now, my bad feeling, choked, cuak, afraid, upset and so forth. Aku buntu sekarang ini. 
Aku taktau nak buat ape dah. Aku rasa macam aku ni ada masalah yang besar tapi sebenarnya?
Hm, Kalau ada pun, tu pun sebab seorang lelaki yang telah abaikan aku sejak akhir-akhir ini. Apa
salah aku pun aku taktau sampai dia buad macam tu dekat aku. Dah banyak kali jugak aku cuba
bg message dekat si dia , tapi satu message pun tak dibalas. Mungkin sekali, dia dah rimas dan
bosan dengan aku sebab tu dia dah abaikan aku. Hmm, ntahlah. What everlah.

And one more thing, akhir-akhir ni aku asyik nak dengar lagu-lagu yang boleh buat aku tenang,
aku taktau knp. Tapi serious bila aku dengar semua lagu tu aku rasa diri aku tenang gila-gila. Than,
aku rasa diri aku macam jauh dari apa yang aku rasa, means semua masalah yang ada, masalah
yang timbul. Segala bagai yang aku rasa semuanya hilang. After that, aku akan rasa kecewa nak
menanggis. Hmm :'( .Okay, than aku terus menanggis dan terus menanggis. Aku perlukan someone
yang dengar msalah aku, tapi takde. Hm, store the rods in the liver, right latent rods as I can. there
 is nothing I can do. Okaylah bye, chaww babe! :| * from external certainly happy to see me but
the heart only God alone knows. * 
Senyum tak semestinya suka , sakit tak semestinya duka :')
It's me Anna .