1 May 2013 [Luahan Hati yang lama terpendam]

Assalammualaikum. Hai u'olls, I miss you I miss you I miss you. Okay aku gila tak pasal pasal tetiba miss you bagai ni. Ahaha *sila tolong tahan gelak* :b , pedulik ape kan, lau aku gelak bukan orang tau dan nampak pun. Hikhik ~ . Dahlah setop, apelah. Eh korang nak cakap ni, haa gapo dio? "ayat jieha". Kejap je kan masa berlalu. Tahu tak 2013 masa'y pantas gilosss siot. Tahun lepas pun tak cemni seh. Ahaha. Lepastu kejap je dah bulan "Mei". Gilaa avak ahh, lincah gila. Aku rasa macam tak percaya je. Tak percaya? Kena percaya juga. Yelakan dah 1 May 2013 ni. Hee, eley kitakan saje je ><'

So, harini kita enjoy. Hahaha, vongok! Lantaklah. Buwerkk :D. Haish, korang dekat rumah tu buad ape eak kalau time cuti ni? Alahai, bosan yang teramat kot. Hee, kita ni kat rumah online je. Means, online Twitter jer. Facebook ada tapi dah deactivekan sebabkan fb dah macam takde function dan bosan teramat. Huhu ~ Lagipun lau onl pun takde sape yang tegur, harap je ramai friends tapi yombong je lebih. Hee, tu yang deactivekan je. *padahal before I deactivekan fb tu, I selalu tunggu someone onl tapi takde pun, lama lama tunggu pun geram gak yela someone tu tak onlinekan jadi memenatkan je aku tunggu better babyelah jawapnya* hee.

Okaylah kita seghtop pasal bulan May ni yea and let's see my story. Yawww, luahan hati yang dah lama terpendam. Pasal perasaan aku lah apelagi. Belog aku, aku punya sukalah nak cerita ape rite? Nak baca, baca dalam hati je k. Hahahaha [: . Enough oit! Meh bace kita puny luahan hati ni. Okay start..............
Perasaan yang aku rasa selama ni sudah ku rasai kian lama lagi tapi tak pernah ku lepaskan oleh kerana aku takot kehilangan dirimu yang nun jauh sana. Yesh, I know You busy busy busy. But sometime takan takde ruang sedikit pun untuk I. Hmm, I gonna miss you. 10 hari aku tahan rindu macam 10 tahun, selagi rindu tu tak lepaskan selagi tu sakit dalam hati aku ni bertambah sakit.

For you capital MFHA, saya nak awak tau yang saya boleh terima awak seadanya seperti mana saya terima awak jadi boy saya. Hati saya ikhlas terhadap awak. Dan untuk pengetahuan awak, saya nak awak tau ni semua saya buat untuk awak. Kadang kadang awak suka cakap yang awak tak mampu nak membahagiakan saya tapi bagi saya Awak dah membahagiakan k, cukuplah sekadar layanan baik awak selama ni. Hmm

Done... Hmm *sentap pulak tetiba air mata mangalir* serious okay. Aku ni nak cakap sesuatu tapi taktau nak mulakan cmne. Ahaha, sengal pulak *tetiba jadi sengal je* . Ahaha, papelah. Dah seterusnya....... What? K, ni sebenarnya. Teruskan jela eh malas nak bebel nant aku lupa pula. Hee. Lepaslah kata kata yang agak jiwang ni, puih jiwang ke? Entah taktau. Baca jela.... Start 1 2 3....... " sayang aku terhadap seseorang makin kuat, semakin lama aku kenal dia semakin lama juga aku rindukan dia. He's everything for me. Setiap kali aku cuba larikan diri dari dia aku rasa hati aku berat sangat. Setiap kali aku cuba berhenti rindukan dia, hati aku begitu tidak tentu arah sepertimana aku  macam tiada hala tuju nak pergi ke mana mana. Macam tula perasaan aku. I miss the old of us. Setiap orang akan berubah tiada seorang yang tak akan berubah rite. So aku kena terima hakikat yang KITA sendiri dah berubah. Jujurlah, hati aku sakit. Sakit mana pun hati aku, aku tetap tahan dan terus bertahan. Sbb aku sayangkan dia sangat. Ye memang kadang kadang aku tau yang dia mst akan rasa bosan/rimas dengan aku. Tapi takpela aku terima. Sbb tu kita jarang contact. I tau yang you kerja, busy dan penat. Hm, aku pula ada tulis kat tweet pasal dia tapi aku tak banyak manapun sikit je. Aku tulis cmtu pun sebab aku RINDUKAN dia je. Rindu tahu tak rindu. But he's ignore me n not miss me rite? Ah, I knows. Lau rindu cari tapi takde pun. Hari hari aku tunggu dia text/call tapi TAK ADA okay, hmm"

And the last type.. "I really really really miss you love you need you". And thanks for read my story. Imma sorry if I'm a lot make mistake with guys. Yela manetau ada sape sape yang terasa ke, menyampah or bencirap kan. Kita taktau. Bak kata orang skrg, hanya Allah je yang mengetahui isi hati kita ni. Orang lain tak akan tau rite? Hee. Sorry much okay. And the last word to, thanksss much dear guys! [: