Kemana harus aku pergi.

Langkah pertama yang aku dapat setakat ni hanya kerja. Kerja di jb, adakah kerja itu menanmpung idup aku selama aku idup? Adakah kerja tu menjamin masa depan aku. Ya Allah kuatkan lah aku, aku takot sangat. Seharian aku fikir mana mahu pergi, kemana hala tuju yang patut aku lalui. Apa akan jadi lepasni. Fikir dan terus fikir.

Layak ke aku jd orang penting dalam life org lain sedang diri aku pun masih tongkang terbalik. Banyak benda fikir sampai aku jadi stress. Mana akak abang aku yamg patut beri semangat. Yang patut tolong adiknya.

Takotnya aku.

Aku nak mcm orang lain, dpt sambung belajar. Belajar dan terus belajar. Takde lah fikir itu ini benda remeh pun bole ketepikan sekiranya aku belajar. Ibu ayah, aku nak belajar. Belajar macam org lain.

Suatu hari nanti orang lain da berjaya tak akan aku nak duduk termenung jauh, tengok orang tu senang di masa hadapan. Aku mahu kan mcmtu. Bukan mcmni. Aku perlukan orang yang selalu dengar apa masalah aku. Dengar rintihan aku. Ya Allah.

Limpahkan rezeki untuk aku..