Tumpang lalu..

Olalala, assalammualaikum, hai kawan-kawan. Hari ni aku nak cer pasal kawan
 aku yang selalu ada disisi aku , time susah n senang.Okay, nama dia
  Mimi Syahera Binti Anuar. Kiteorang satu kelas n duduk bersebelahan. That why, 
dulu kiteorang kerap ber'gaduh lah but since raya kiteorang dah bermaaf-
maafan n tak ulangi pergaduhan tu lagi. And now, kitaorang dah berbaik dan kini dialah 
tempat aku luahkan perasaan yang aku ada, if aku ada problem dia lah tempat 
aku. Dan aku juga tempat luahan dia. Kini kitaorang kerap sangat, sampaikan g mana2
aku akan ajak dia, tak boleh tak jumpa dia sehari, kalau tak nanti aku rindukan
 dia. Kan mie kan? Hahaha. act aku panggil dia mie sebab bg aku nama mie tula yang paling 
ringkas daripada MIMI. Btw, dia sebenarnya baik n tak jahat pun. Cuma 
kalau orang cari pasal dengan dia jek dia akan jadi superwomen yang paling dashat kay. 
Hahaha, dashat sangat ke mie? Taklah, gurau jela. Hehehe. Bengong! :p . Kay,
 mesti korang nak tengok rupakan? Hehe, jap eh. Nak upload jap... Haa ada pun. Comel 
gitu okay ;) . Comelkan dia? Yup dia memang comel kalau buad muka
 gitu. 8)
Ni lah MIMI SYAHERA ANUAR. susah senang kami
bersama okay. Tak text satu hari n tak jumpa satu hari, sememangnya
tak sah okay! Btw, aku sayang kau mie. Kalau kita gaduh pun
maseh boleh berbaikkan? Hm klah bye.