Aku. Rindu. Kau :(


Assalammualaikum. Hai youolls! Lama dah tak datang checking blog itew ni
rinduu pun ada jugak. Sometime rasa macam nak gak update blog tapi takde topic
nak diceritekan. Tapi hari ni adaaaa kay, adaaaaaaa! Act, memula emang takde 
benda nak ceritakan ni tapi apekan daya. Kena jugak ceritakan. Hehe, okay dah 
apeyang aku melalut tah. Eh suka hati lah ni blueger aku kan :p .

Eh, sebelum bercerita tu nak cakap sikit ni, kenapa aku punya blueger berabuk
and bersepah ni? Kenapa kenapa? Hahah, tanya tuan dia ahh! Ehh, kenapa tuan 
dia pulak yang kena ni? Okay, saya dah datang ni. What do say ha? Haaa~ kan tuan 
punya blueger dah marah. Bhaha, eh saya dah bawak penyapu lidi n penyapu jepun ni. 
Okay tepi ~ , jap eh nak sapu jap. Shuhhhhhh shuuuhhh shuuuhhh ~ okay bersih dah
 and dah wangi dah pun. Hehe, ni lah yang orang suka datang bila bersih and bau 
Harum wangi serbak jeh kan ;) . Hewhew ~

Okay done sapu and done letak minyak wangi kay. Hahah, wanginya pun tak 
bau, actually muehehe, ngarut jek tuannya ni. Okay stop! Ready to start :) . *muka 
comel itew.Huhu. Actually itew nak cer pasal kawan kita sorang ni. Huhhh! Sumpah
 tahap mengaban kay. Rinduuuu dia gila gila gila. Name dia rahsialah. Takboleh beritau 
nanti kantoi pulak. Yang kita boleh cakap '' Dia senyapkan diri tanpa khabari
 kawan-kawan dia " " Dia menghilang secara tiba-tiba " . Puas kawan-kawan 
saya dan jugak saya mencarinya tapi? Hmm :( . Tah bila akan dapat jumpa dia. Nak 
cari dekat FACEBOOK, TWITTER & MYSPACE emang takdelah, sebab dia 
tak suka main benda-benda semua ni kay. Ada num dia tapi semuanya off dan tak 
boleh contact! Huhh! 

Disini, aku cuma nak bgtau yang aku rindukan kawan aku sorang ni jeh!
Rinduuuuu kau sangat-sangat kawann. Aku rindu nak lepak-ing dengan kau, rindu 
nakgelak ketawa dengan kau, rindu nak merayap sama-sama. And rinduu semuanya
 kay! Even, kau jauh dari  mata aku TAPI kau tetap dekat dihati aku ni. Sejauh mana
 kau pergi aku tetap akan selalu ingat kau. Kau lah kawan aku dan kau lah kawan baik,
 selamanya. Kami semua disini selalu mengingatkan kau n tak pernah lupakan kau. Aku
 harap satu hari nanti kiteorang akan dapat berjumpa dengan kau lagi :'(. *yang 
menaip dah menangis, air mata tak boleh berhenti langsung. hmm. Dan aku berharap,
 kau disana jaga diri baik-baik. Jaga kesihatan kau tuh kay. Bytheway, aku nak kau tahu 
jugak yang kami semua disini rindukan kau! Berahir sampai disini jeh cerita aku.
Okay bye :')