Good morning guyss! [':

Assalammualaikum. Hye anyone. I am just want talking bout everything. Everything's nothing. Aku cuma tak suka apabila diabaikan. Kalau nak suruh sabar boleh, aku akan sabar. Tapi bila dah sabar sampai melebihi batas, kau nampak tak Tapak tangan yang laju datang kemuka kau kemudian hari. Astagfirullahalazim. Stright the poin, after this no more text, call and whatsapp. I am already give up with all that. Aku dah terkena. Padan muka pada diri aku sendiri. WHY do you not felt regret haa? Weirdooo. Sometime saya yang terlebih over dgn awak, tapi awak? Hmm. Wak dia ah! Seriously, today my heart's very hurts. VERY painful.

Macam tak percaya kenapa ape yang jadi yang sekarang. Vongok ke dasar lautan yang menunjukkan kesulitan keadaan itu. Bila kita hilang ianya selalu  akan datang dan bila kita ADA ianya selalu dan mudah untuk kembali. Biarpun dia kembali pulang ianya akan pergi buad selama-lamanya. Sedikit masa yang diperlukan oleh seseorang manusia, yang perlukan masa untuk berubah ke hadapan. Hidup ni perlukan pengorbanan.

Kalau tiada angin tiada ribut itu tandanya... Boleh fikir sendiri. Aku akan pergi buad selama-lamanya. Aku akan tinggalkan kesakitan. Dan aku pasti ianya akan menjadi kebahagiaan seperti dahulu dan bukan seperti kini. Aku tersangat benci life aku sekarang. People nowdays mudah sangat untuk berubah, tapi aku susah kerana aku belum cukup mempunyai masa lampau untuk enjoy sana sini. Ahh, vodoh! Aku perlukan usaha dan pengorbanan bukan hanya percakapan sahaja. 

Insha-Allah, kalau dengan izin Allah, Allah pasti akan membuka pintu hati aku ini supaya untuk aku berubah. Berubah! Berubah untuk menjadi kebaikan bukan keburukan. Insha-Allah, aku akan menjadi yang lebih baik dari sebelum-sebelum ini. Aku akan cuba jauhkan diri dari orang yang aku mungkin tersalah pilih. Sometime bila kita cuba nak berubah orang akan cakap "berubah demi kebaikan ye jangan ke berubah demi keburukan nant lain pula jadinya" . Dan perlu ke cakap mcmtu? Alahai. Kesian kepada orang cakap seperti begitu. Sepatutnya dia memberi semangat dan dorongan. Ni tidak, malah dia mahu downkan pula. 

Apela kesakaian orang sebegitu. Hmm, nopelah. Aku ni bukan baik mana pun sampai nak cakap orang itu ini. Tapi ini kenyataan. Hmm, Astagfirullahalazim. SubahanaAllah. Lupakan sahajalah kata-kata mu itu. Ya Allah kau ampunkanlah dosa-dosa yang aku pernah buat dalam dunia ini. Mst ada yang cakap berdoa itu selepas solat lebih afdal. But for me, everywhere kita boleh berdoa. Cuma makbul atau tak je kita belum pasti. Sekiranya doa kita itu makbul, Alhamdulillah.

Terima kasih mengenali hati budi saya. Saya bukanlah manusia yang baik dan sempurna. But I'm just ordinary gurl in world. Har har har, poyo siak. Kah kah kah :b , seriously okay manusia biasa aje dong. Terima kasih tahan juga menjadikan saya sebahagian daripada hidup awak. Terima kasih sangat-sangat okeng [: . Firts time "aku jumpa laki macam hang ni dok, hang memahami gua bhai, kah kah kah. Memahami eh? Lol. Dah chaww. Enddddd ~

Dearest him, I am sory for do that at you like this. I am sory alot if I make you angry. Saya cuma tidak suka diabaikan. Saya harap oneday awak akan tahu betapa pentingnya saya dalam life awak. Honestly, I just only have you in my heart. No more boy else. Only you. I know you miss me but you do not tell me. If you not miss me better you leave me alone. Leave me, insha-Allah I'll redha. Aku akan terima apa pun jua yang Allah  beri. And if you really miss or luv me please tell me. Saya tak nak awak terseksa dengan sakit hati. Cukuplah apa yang saya sudah lalui. Its hurts. Very painful. If you want me to help you, you tell. Allah willing I'll help. I always have for you. Alaways okay! Anytime je. Hmm, by the way and the last word. I really miss you, miss your voice, miss the first time we meet and miss you badly. Love you.. 

Remember that! I always have for you, anytime dearest Faez. Hmm, saya selalu berdoa agar kita kembali baik seperti dahulu. Sekiranya satu hari nanti saya pergi dari life awak. Saya minta maaf. Minta maaf sesangat. Dan sekiranya awak orang yang betul betul jodoh saya, insha-Allah saya pasti akan menerima awak semula. Hmm. Okaylah bye, jaga diri baik-baik. Good morning uoll's. Hee