15.6.2013

Assalammulaikum. Hai ebliwan, tak nak cakap banyak cuma nak cakap seperenggan ayat dan berpatah perkataan je. Tak mampu nak mengatakan apa-apa lg. Mungkin ini semua dugaan. Aku menyerah walaupun aku ada rasa sedikit tidak terima. Tak taulah kenapakan akhir-akhir ni, mood tak seberapa nak baik mungkin. Dia mengakui yang dia rasa serba salah sebab dia layan aku dengan perangai dengan macam___. Tak taulah, lagipun seminggu sebelum dia text aku, aku diamkan diri dari dia sebabtu dia rasa serba salah. And, hahaha. Perlu ke gelak? Walaupun tak lawak. Dah dah, sakit kepala weh! Bytheway, done for today. Happy! Walaupun aku happy tapi aku ada tersimpan sedikit rasa sakit, sedih n kecewa. Apepun sekarang ni, aku tak taulah ape relay kiteorang. Aku rindukan dia sesangat. Nak jumpa dia. Tapi semua tu hanya..... Bye ~