Pedih

Dua tiga hari hati tak senang, pikir itu pikir ini. Aku kusut, penat dan stress. Aku perlukan orang yang boleh berikan semangat. Aku perlukan orang yang selalu sokong aku dibelakang tapi.. I dont know! Takde sorang pun boleh faham apa yang aku rasa selain Allah.

Hati aku pedih bagaikan dicurahkan air yang panas. Muka aku baik macam budak-budak cuma perangai tak elok. Ye aku sedar aku hanya manusia yang biasa. Tidak sempurna. Aku lemah. Aku tak kuat. Disuatu ketika aku rasa macam mahu menjerit tapi I cant do it.

Kadang-kadang bila hati aku rasa pedih semua benda nak buad semuanya tak menjadi. Cakap baik tapi sebalik daripada cakapan aku ada makna. Kadang-kadang sampai satu masa aku tak tahan rasa pedih Air mata aku jatuh setitik demi setitik. Pedih yang teramat! 

Aku tak boleh teruskan macam ni. Aku harus kuat. Tapi semua ni hanya cakap sahaja tanpa usaha. Aku memang tak boleh nak hadapi semua ni. Ini bukan harini sahaja tapi hari-hari. Mood aku selalu sangat rasa macam betol-betol down, kecewa dan hampa. 

Pergi kerja okay sampai keje mood macam ssss. Dapat text okay happy tapi dalam hati siapa tahu? Allah je mengetahui. Apa aku rasa, apa aku alami semuanya Allah sahaja. Memang kadang-kadang aku ada mengadu dekat DIA. Aku cakap sakit. Alhamdulillah dia faham aku tapi ada masa dia tak boleh nak faham apa yang rasa.

Ya Allah sampai bila aku nak bertahan macam ni? Sampai bila aku nak teruskan macam ni. Sampai bila aku asyik nak menangis before asleep. Sampai bila? Hmm. Hati aku selalu rasa pedih. Pedihhh bagaikan dicurah api yang panas. Hot! Perangai lama yang selalu gembira yang tiada bikin masalah sudah hilang. Kini aku menjadi seorang yang lemah dan tidak kuat nak menghadapi ujian.

serious, lately my mood always suck and down! Disappointed. Heartache. Headache. I dont why. I always cried before sleep. Stress! K bye. Gudnite lebiuww :*