Tiada, tajuknya!

Hi, lama tak taip rindu pulak kesian awok kene tinggal dgn kita. Hikhikhik, sory ya since pki phone malas nk on lappy, lgpun lappy kita kt akak la. Bytheway happy sbb hrini dapat buka balik.


Ok kita dah sebenarnya tak tau apa tujuan on blog ni, tapi ap yang kita tau nak lepaskan segalanya dekat sini kalau ade rasa mcm xsuka sory k. Hahah, asal lak xsuka aku pnya blog up to me ler! Haha. Eh first nak cakap kita da single hoho. Choiii je, itupun nak bgtau ek. Takpe, up to meeee! Tapikan even single we still as friend. Takde musuh musuh, tak baik sbb dia yang perna bhgiakan kita dulukan so apa salahnya jadi kawan pula. Dia still xd gf and me same like him! Hoho, kita xnk orang lain selain dia kita sayang dia oiii. Susah la nak lupakan orang yang kita sayang. Dia kita xtau la cmne. Dia kata mau cari duit dulu so up to him.


K. Stop pasal dia sekarang aku da bebas k. Bebas dari kene push orang suruh beli tu beli ni. Bebas dari kerja umobile tu sebenarnya haha. Bongok punya tempat keje. Ceh, kong ajar je ek! Puih ah, supervisor pun macam keling perangainya nak datang kerja datang taknak suka hati dia jerrr! Baru superv belum bosss dah choiii. Eiiii please ler k. Hahah, for sure after im quit dorang pun da berenti kerja k. Semua sudah mau jd boss! Hahah. X kesahla boss ke raja kepe yang penting aku happy sekarang. Happy da blik muoooo.



So now im here at Muar. Own town k! Takde susahkan sesape lagi, tapi sudah 4bulan takda kerja maaa. Akak aku panas hati dgn aku sbb tak koje hahah. Aku tau la nak koje kepe. Dorang dok bising suruh cri keje. Aku ni da malas nak koje tapi nak duit nak itu nak ini, acaner citer? Haha, nanti bulan 4 aku koje la eh. Don wory k. Skrg budak espm gamai lepaskan kuo result nnt mst memasing da tak koje kan so masetula aku mnx koje. Nak sruh aku koje tetap pn boleh takda hal punya. Haish poning jgak sebenarnya.



Sekarang ada 2 hala tuju, 1 pegi sambung belajo kt kk 2 pergi koje. Hmm buntu xtau mau pegi mana. Tp kalau bole aku ank belajo aku xnak masa depan aku hancur nanti. Hmm, pening nak pilih mana. Takpelaa nanti aku pk balik k la sini saja dapat aku ceritakan sebenarnya banyak tapi malas nak taip. Pki phone je on ni weh. Bye geguys! Hahah