Tercalar

Terima kasih sebab kau sudah memberikan kebenaran Ya Allah, aku bersyukur kerna kau lembutkan hati dia supaya bagitau segala benda yang aku tak pernah tau, sampai akhirnya semua benda yang aku tak tau terus jadi tau. Terbongkar dengan rasa hati yang sangat pedih. Aku terima walaupun perit untuk aku terima tp sekarang aku dah tak boleh nak halang lagi kalau itu kebenarannya.

Terima kasih juga pada sedara yang tak boleh aku percaya buad masa ini, terima kasih walaupun dalam diam kau tikam aku dari belakang. Tanpa sedar aku sudah tertipu. Terima kasih kerna selalu ambik tau pasal aku dan dia. Sumpah aku terdiam sampai akhir ini. Aku masih terasa hati dengan cara perangai kau. Aku tahu kau sudahpun berpunya tapi tolong jauhi diri kau dari aku dan orang yg aku benar sayang. Aku tau itu semua dulu tp knp baru sekarang aku tau sebab kau tak pernah sekali pun. Aku tau kau pasti takot aku mara sebabtu kau diam dari aku. Tiba aku dapat tau, sehari demi sehari aku matikan diri dari kau, sbb aku masih terdiam terkejot dan rasanya kecewa sedikit dgn cara kau buad aku.

Terima kasih juga kpd sang kekasih, kerna akhir-akhir ini kau selalu ada bila aku perlu. Maaf jika beberapa harini aku kurang ambik berat pasal kau, aku jadi begini kerna aku tak sanggup nak bgtau yang aku sedih kecewa. Bg aku, biar aku sendiri yang rasa. Aku tau apa aku nak buad. Apa pun terima kasih semuanya.


Selamat malam awak..