Kek Coklat!

Assalammulaikum, selamat sejahtera semua. Okay hari ni nak cerita sikit ni. Bytheway, dah sekian
 lama tak update, so hari ni ade semangat sikit nak update. Hehe, so how holiday? Best takkkkkk? 
Mesti boring kan? Hewhew. Tahu dah :). Sebab aku pun boring juga, tapi dengan boring aku tu dah 
masukkan ruang untuk buad Kek CoklatttttHm, mulanya ingat tak menjadi tapi alhamdulillah jadi 
pun. Dan lain daripada yang lain. Sebab sebelum ni aku ade buad jugak tapi tak menjadi dan ayah 
sangat bising. So bila dah jadi ayah kata sedap. Huuu ~ 

Mesti korang nak tau ape bahan bahannya kan? Haa, emang nak bagitahu tapiiiiiiiiiiiii. Hahahaha.
Lupaaaaaa lah. So im shoo sory. Hehe, next time kalau aku buad lagi aku bagitau ape bahannya
yea. Hahaha :P , but korang pun mesti tak sabar nak tengok ape rupa kek coklatnyakan. So 
tunggu jap eh. Tunggu tau! Jangan lari pulak, Hewww ~
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Okay done, amacam okay tak? Okay kan kan kan ? Hahaha, okaylah tu. Ibu aku cakap
sedap tapi tak berapa nak manis sangat tapi oklah, sedapppppp! So lepas ni dah boleh buad
bisnesss! Huuuu ~ , bytheway abang aku tak cm tak caya aku boleh buad sendiri. Hahaha,
sebenarnya, bahan ape semua ni aku minta dekat dia. Sebelum ni dia ur yang banyak buad. So 
just tolong gitu gitu jeh. Ntah suddenly aku rasa nak buad. So mintalah bahan kat dia. Bila dah
dapat terus buad dan itulah hasilnya. Huuuu ~ 

Perasaan aku sekarang happy bila dah dapat buad sendiri. I feel puas hati sangattttt kay!
So lepas ni i want to try yang lain pula. Nak buad ciss cake pula. Tapi kena belajar dulu, 
baru boleh buad, kalau tak cmne aku nak buad. Tak gitu? Hahaha, kay dahdah. 
Anddddddddddd more thinggg, okaylah sampai sini jeh. Aku dah penat membebel 
dan juga menaipppppp. Byee :)