Memories with her...

Assalammualaikum. Hai alls, hari ni cerita pasal Diaaaaa. Who're her? Hmm, dia tu jiran,kawan dan akak susuan aku, i mean Fitriah Aliah Binti Sa'aid. Dulu sumpah ahh memang rapat gila, rapat sangat. Nak katakan, kiteorang ni dah macam adik beradik pun ada, tapi dah memang adik beradik pun but adik beradik susuan jek. Jadinya aku taleh kawin dengan abang dia gitu. Hehe :) , dia tu dah macam tempat luahan aku tau. Sebab dia tau aku minat sape, suka sape, kawan dengan sape, and all that. Kalau kiteorang ada prob mesti kteorang share, memang dulu rapat sangatlahh! But after kteorang gaduh terus macam err ~..~' biasalah kalau dah gaduh memang masing masing ego bagai nak gila. Sampaikanlah dia sambung belajar kteorang terus senyap jeh.

So bila dah lama gaduh rasa macam kehilangan kawan juga, one more thing since kteorang gaduh dia ngam dengan kawan aku ___________. Sampailah sekarang diorang ngam, kadang kadang aku rasa jealous gak tapi aku tahan jek sebab aku yang buad hal dulu so better diam jeh. Aku rasa, kalau aku tak cari pasal memang tak huru hara kot. Yela sejak gaduh tu aku hilang segala segalanya. Aku rindu nak macam dulu, nangis, gelak ketawa, susah senang, lepak malam depan uma, kutuk, pergi kedai, merayap, kena marah, semuanya sama sama. Time tu best! But now semua tu dah takde dah. Hanya tinggal kenangan jeh. 

Dan selepas dah setahun aku gaduh dengan tetiba pintu hati aku terbuka untuk meminta maaf dengan dia. Hohoho, muka malu gila aku. Hahaha ;D , geli jeh. Masa aku minta maaf tu malam raya adilfitri tu hari. Sekian lama aku gaduh dengan dia, malam tulah aku minta maaf dengan dia. Ini semua sebab akak aku, dia yang suh minta maaf so aku pun cakap '' aku minta dengan ape yang terjadi sebelum ni " then dia cakap minta maaf esoklah. Hahaha, i was like brb --' bengang siak B) . So masa hari keesokannya raya, jadi pagi raya tuh aku n family g rumah baru dia. Act, sebelum ni duk sebelah rumah jeh tapi babkan parent dia dah buad rumah baru so dia raya dirumah barulah. Jadi pagi tu g raya rumah baru dia. Cantik ilerrr rumah baru dia, besau luas lagitu. Hehehe ;) . Jadi dah makan ape semua nak balik time dah salam salam bagai masing masing nangislah minta maaflah apelah, then aku ni just salam jeh n snap pic dengan dia jeh. 

Selama aku kawan dengan dia aku cuma ada satu pic dengan dia jeh. Kesiann kan? Hahaha, tapi aku tak kesah pun, yang penting dia berhaga untuk aku sebab dia dah pernah jadi sebahagian dari hidup aku. Dia segala galanya untuk aku. Tapi tu duluulah. Kadang kadang teringin nak macam dulu. hmm :') . Fikir balik masa manelah boleh putar balik, pheww kalau boleh memang dah aku nak macam dulu lah.
Hmmm, sedih pulak bila cerita camni. errghh! Abaikannn, huuu ~ . tapikan memang seriously aku
rindu semua tu, aku sayang kau sangat kak. AKAK eh? Hahahaha, tak pernah aku panggil kau
akak pun sebelum ni, so aku rasa geli pulak tapi takpela sebab kau tetap akak
 akukan? :) Hoho ;p.

Jadi sekarang ni rumah sebelah dah takde orang, abang kau pun dah duk umah mak kau lau tak setiap petang aku akan dengar bunyi motor abang kau tu. Hmm :'( . Sekarang ni cuma leh cakap yang aku akan rindu semua tu, dah lama aku kenal kau, aku dah tau kau camne dan dah masak segalanya pasal kau. Kau pun sama tau segalanya pasal aku kan. Hmm, rinduuuuuunyaaaaaaaaa nak macam dulu. Agak lepas ni leh ke kite jadi cm dulu? Hmm, mestilah tak boleh sebab kita dah berjauhan. Nak contact? Num kau pun aku dah tkde tapi aku still ingat lagi num kau even dah lama tak contact. Weyy Aku rindu kau gilaaaaa!

Hmmm, bytheway kalau kau bace blog aku ni, aku nak kau tau yang aku rindu nak macam dulu bukan
yang sekarang kay. Yang dulu tu! Best takde gaduh gaduh, kalau gaduh pun kejap jeh. Andddd, for
 all reader sory cerita ni agak tak berapa syok tapi aku dah buad yang terbaik. Hahahaha, *ape siak
aku ngarut, lol :p Abaikan ape yang cakap tadi kay, anyway thankssss for reading. Dan tak
 lupa jugak pic aku nan dia.. Jap, loading.....
Okay done! Dah ada pun picnya kalau tak kena tunggu lama bab line macam ape
tah tadi. So yang bela kiri tu aku and yang kanan tu barulah diaa. Hehe :)
Ni pagi, pagi eh? Hahaha, tengah harilah. Lol ;p . Ni lokasi bahagian tepi di rumah
baru dia. Okay dahlah bye :)