Lalolalolaaa...


Assalammualaikum, hai uolls :) . Hey aku rasa macam dah lama tak update blog lah
mungkin kot. Hahaha, boleh eh cmtu? Boleh! Sebab aku emang dah lama tak update, sebab
busy sangat dengan itu ini, almaklumlah kat rumah penuh dengan adik-beradik
balik, lepastu anak buah pulak tak nak ramai pulak kan. Hahaha, nak katakan memang busy
sangatlah. Kekadang ada jugak jenguk-jenguk blog ni tapi sayangnya line problem.
Jadi tertangguhlah aku nak update. But now, nak cerita segala-galanya yang aku rasa lately ni.
Emang swear, macam-macam aku dapat lately ni kay. So let's to see!

Sebelum tu nak bagitau hari ni takde tajuk nak buat so buad jela " Lalolalolaa " . At least, aku 
ada gak nak update rite? Huuu~ , eh dahlah kita berhenti about this. Enough! Hmm, so nak cerita ni,
 tau kan hari ni hari khamis and hari ni merupakan Thailand vs Malaysia? Sooo, cmne perlawanan 
itu td? Hoho, sangat menyedihkan rite? Hmm, kecewanya saya, tau. Hehe :') , tapi ape boleh 
buadkan dah takde rezeki terima jela. Hehe, And so aku nak bgtau jugak yang aku rasa "Gembira", 
bila aku dapat memiliki hati dia, hahaha. Bahkan, memula memang rasa okay jeh tetiba muncul 1
 perkataan yang amat menyedihkan jugalah sebab hati aku Terluka, sangat terluka. Tapi ape boleh 
buad, just be patient jeh. Nasib hati ni jenis yang penyabar. So bolehlah tahan sedikit. And nasib aku
yang terkena semua ni kalau orang lain rasanya dah macam orang gilalah kan. 
Hahaha :p

See? Boleh gelak lagikan even aku dah terluka. Hahaha, tak kesah pun sebenarnya, lagipun aku
ada semangat tuk jadi lebih kuat even sometime aku rasa diri aku lemah. Mungkin dengan 
 gelak tu lah yang boleh buad aku rasa happy n boleh lupakan ape yang terjadi. Hoho :'/ . Kalau orang 
lain mesti dah jadi cmni  "muka masam, asyik bad mood, sakit hati, bengang, asyik nak marah, 
tension, and that's important she must cried rite" ? Hahaha, chill, benda masih boleh setle babe! Huuu~ 
Benda memang boleh setle bila kita pujuk diri kita ni untuk jadi lebih kuat n jangan jadi lemah.
Emang rasanya sakit sangat, tapi cuba jadi yang kuat depan mata lelaki kay :) . *aku pun kena kuat!
Harus kuat yea cik Farhana, hehe* So sape yang alami , ape yang aku alami ni, korang jadilah kuat, dan jangannnnn lemahhhhhhhh! Nanti makin kita bagi muka makin dipijak kepala tau. 
Ingat tu babe! :)

Jadi sekarang, aku nak bagitau yang aku rasa tak tenang lagi tapi aku still happy O.o
Hahaha, gelak bermakna aku _______ entahlah, boleh fikirkan? Hehe, eh rasanya dah malam 
sangat ni, hahaha. Alasan jeh tu, lol. Memang dah malam kan so takanlah pagi pulak. Dahdah!
Cuma. Nak. Cakap. Yang. Aku. Dah. Penattttttttttttt jeh. Hahaha, so aku nak tidurr.
Okaylah byebye :) goodnight guys! Bytheway, dalam Hati aku still ade Harimau Malaya yang
Auummmm tu! Hahahah ;b

MALAYSIA TETAP DALAM HATI!!!!!