Happy New Year....


Assalammualaikum warahmatullahibawarakatuh, alhamdulillah hari ini Allah masih beri peluang 
untukkita teruskan hidup. Jadi dengan ini saya ingin berkongsi sikit demi sedikit. Erk? Hahaha, 
apodah.Hai all readerr~ , hari ni saya timbul balik, sekian lama tak tidak muncul rite? Hee, busy
 dengan itu ini macam-macam benda nak kena buad, lagipun buad masa sekarang stay Batu Pahat, 
so bila cakap pasal kuar jee mesti semua on jer kan? Haa, gitulah saya. Hee :) , kuar masuk pun ada kekadang, tapi kita kuar pun ade sebab yea tak? Hahaha, dahdah! 

Ehh, mst korang tau kan kenapa tetiba saya muncul? Kalau taktau meh kita nak bgtau. Okay, starting 
with bismillahirahmanirahim. Bytheway before starting story I want wish Happy New Year guys!
Sekejap jee dah masuk tahun baru, pejam celik pejam celik dah 1.1.2013. Wahh, pantasnya masa. 
Done! Start now.... So masuk tahun baru mesti ada azam baru rite? Yeah! Itu sudah semestiny, jadi ape 
azam tahun baru korg? It's just share, if you want i'm not force. Biasanya orang secretkan azam dia 
rite. Takpela, yang penting azam baru tu kita buad dan jangan sia-siakan. Huu, kita pun ada azam baru. Azam baru kali ni nak buad! Harus! Before ni, ada jugak tapi saya sia-siakan. 
*CEDIH* haha ;p

Oh, I hope 2013 is better than 2012. Banyak sangat kenangan manis dan pahit yang saya lalui 
disekolah, rumah and anywhere. Semua tu hanya tinggal kenangan jee, jadi sekarang ni kita mulakan 
HIDUP yang BARU.. Hee :) . Hidup yang baru mestilah semuanya kena baru. I'll change and 
change new style. That's all untill the ending. Semuanya okay! Ohh, 
stop about this.

 Btw i'm happy now, hee. Coz saya dah baik dengan boyF saya, dan kini dia akan meninggalkan saya 
buad masa 3bulan disebabkan dia nak pergi PLKN, uhhh. Lepasni sunyilah phone saya, takde text 
takde call. Pheww, mesti rindu gila nanti kan you? hmm, takpela g plkn jek pun. Its okaylah. Rindu tu perkara biasa lagipun pergi sana ada kebaikkannya juga. And and, saya akan menjadi boring lepas 
ni, hahaha. Sebabkan, dua orang akan meninggalkan saya, first boyF saya nak PLKN, second anak 
sedara saya yang akan kembali ke sekolah pada hari esokkkkk! Huu, tahun ni dia nak masuk 
17 tahun, SPM ohh. Goodluck babe! Belajar betul-betul tau, jangan main-main. 

Dan saya pula, akan mula kerja pada hari khamis. Hee, kerja sikit-sikit jek. Just ikut cousin. Alah, 
kira okaylah tukan, at least boleh hilangkan kebosannan tu ritE? Nanti dah ade duit sikit nak 
ambik lesen kereta pulak. hee, insha-Allah i'll do the best. And wish me luck. Okaylahh, bye....
Assalam'kum :)