Menciptakan Sejarah..

Assalammualaikum, hai *lambai tangan sambil tersenyum* , haha. Korang sihat? Aku sihat 
Alhamdulillah. Cuma keadaan cuaca sekarang je yang tak menentu tu jadikan aku tak berapa 
nak sihat sikit. Hehe, papelah. Btw dah lama tak update blog ni kann.. Sorylah blogg sayang! 
Aku busy, nak online pun payah sikit sekarang. Memacam keje aku buad * cehh, macam keje 
kat office jeh busynya* hahaha. 

So now, haa. Sorry aku dah lupa ape idea aku. Tapi aku cuba ingatkan balik even setengah
tu dah lupa. Sedihkan? Well, itulah aku. Dah buad benda lain lepastu lupa dengan ape yang
aku nak buad. Hehe, takpela kita menceceh dulu, mybe dengan cara tu boleh ingat balik kan? Oh 
yeah! Dapat dah.. Haa tu dia, na share ni sbenarnya, Cousin aku yang kat bawah ni sudah membawa 
SEJARAH dalam keluarga kiteorang... SO, let's see pic!

Haa tu dia, cousin aku. Sorylah yea, aku takde pic dia sorang jadi aku ambiklah pic kawin dia
okay juga kan.. Yang penting ada gmbar dia dengan wife dia sekali. Oh then lupa pula, cousin 
aku yang lelaki tu, nama dia Sikh Shahril Bin Sa'adon. So dia ni orang Kuat dalam big family 
kiteorang, dia lah yang keje dengan pakcik aku, dia lah orang yang banyak tolong-tolong dalam
big family ni. Dia juga seorang yang suka berkerja, *semua orang suka bekerja, doe* haha.
Papelah, yang penting dia baik hati. Ape-ape semua on kecuali kalau dia betol2 takde masa je 
dia cakap TAK BOLEH.. 

So nak jadikan ceritanya, dia sudah mencipta sejarah dalam keluarga ni, dan pecah rekod woit! 
Pecah rekod! Hahah, gila dah aku ni :b. Sebabnyakan dia dah naikkan nama keluaga ni. Inilah
baru dinamakan Tokoh Keluarga Besar! Haha, lawak pun ada gak kekadang. Okay lah gak, lol.
 Dia sudah mempunyai seorang cahaya mata iaitu lelaki, dan bernama Sikh Aniq Aqil Bin Sikh
Shahril. Haha, anak first! Jadi dia dan anak dia sudah menaikkan Keterunan big family kami.
Keterunan arab jekpun. Apelah sangatkan :). 

Dan, cerita sebenarnya aku yang ceritakan ni, mengernai keturunan Big Family kiteorang. Cousin
aku ni dah naikkan nama keturunan selepas dia mempunyai seorang cahaya mata iaitu lelaki. Dan
cousin aku pula jenis yang baik. So dengan ini, aku bangga ada sepupu macam dia. kebetulan,
dia seorang je yang mempunyai nama Sikh.. Yang lain takde. Malah, aku buadlah cerita pasal dia.
 Hahaha, mesti kelakar kan cerita aku ni? Okaylah, papelah. Aku tak kesah yang penting cousin
aku ok. And and, klah penat. Bye! Happy to read my story! Muahh.. Hahaha