Peaceee yaww!

Nopee! Peace! Hahaha, sory aku agak boring tahap gelapan. Nothing to do even banyak keje yang harus aku buad tapi sebabkan M yang paling besau tu jadi tak buad. Hahaha, kwajak siaa aku dah ur duduk rumah orang lepastu nak M bagai pulak tu. Ape nak jadilah kann :b. Dah besau wey kau sekarang kau dah takleh nak jadi macam dulu. Kau kena always think positive! Sometime, kena jugak fikir negative, lol :D. Hee. Wey selama aku dekat sini dekat Batu Pahat niii, memacam hal terjadi doe. Fantastic baby! Hahaha.
Serious doe, memacam jadi. Benda yang aku tak pernah tahu pun dah jadi depan aku. Like before cousin  aku cakap Cousin aku sorang ni mengamuk mengalahkan Harimau menyalak minta daging ayam tu doe. Hahaha :B. Terkejut oit! Terkejuttttt!


Sorylah actually, ni sambungan ayat yang aku nak cakap dari pagi update tapi sebabkan masa agak ter-suntuk, jadi aku keluar pergi carefour untuk follow cousin n makcik aku. Alah mulanya just nak g beli air kotak yang tengah murahmurah tu je, lagipun bukan senang nak dapat murahkan, tapi bila dah sampai. Macammacam beli. Hahaha :D. Biasalah bila dah sampai tempat shoppingkan, semua benda nak dicapai. Huahuahua. Manusia mana je yang pergi shopping tapi tak beli pape right? Yeaa.


So ingatkan bila balik tu nak lah sambung update suddenly cousin aku iaitu Kakzie ajak p keluar makan pulak. Alamakkk! Tak jadi lah nak update. Padahal petang tu siap dah niat nak sambung taip malam ni. Haihh, tapi takpela. Pergi pun sekejap je, lagipun balik nantikan boleh. Anddddd, soooooo nowwww! Nilah aku tengah taippp bagai nak gila sambil perah otak nak cari ideaa nak sambung ayatnyaa. Hahahaha O.o. Ini semua poyo doe! Kahkahkah.


Eh, eh... Tetibe tengah perah otak ni ade text dari diaaa. Hee, happy doe. Happyyyy sesangat ni. Lol, puihh t-.-'. Bhaha, kwajak siaa. Time deaa dah text, aku pulak nak buad hal memang patut kena marah lah kan, werkwerk :b. Tak takot pun, setakat marah pelah sangatkannn? Bhahahaha. Ingat nak bual hal tapi fikir balik tak baik ahhh! Hee, poyo jek siaa. Eh, lantaklah. Lol. Diaa tanya lain aku jawap lain. See? Nampak sangat aku nga hayal nak update blog punya pasal. Anyway, siann kau b. Balas pun lambat alah lagipun bukan kau kesah punkan b? Lagi tak kesah adekan. Kau tak kesah aku lagi tak kesah tau b ;). Melainkan kau kesah baru aku balas cepatttt! Hee. Sayang kau plus ahh, b. Ambik ni flying kis :*


Anddd, aku dah takde pape nak cakap lagi ni. Gilaa bangang ke ape aku ni? Tadi bukan main perah otak nak gila tetiba hilang pulak idea tu. Haiyaa! Ilaaak ahh acamni. Hee. Ke aku dah ngantok nak tido? Haa, fikirfikirkanlah wey. Hahaha, takdelah mata masih boleh celik lagi ni. Terang lagi mata ni tau! Hee. But aku rasa macam dah penat taip je nih sebab dah banyak sangat kot. Bytheway, thankkssss for read my story yang agak bengong ni. Bila korang bace msti korang gelak rite? Hahaha, bukan korang jek, aku pun dah gelak besau niiii. Hahahahahaha :) , peacee yaww. Okaylah bye, assalammualaikum.