10.03.13 Abg Min's wedding..

Assalam. Hai guys. Semalam hari isnin n semalamnya hari ahad rite? Yeah! Betol so ape kene dengan tarikh 10.03.13 tu? Haa ni diaa, yang dok kata aku asyik busy jaa. Sebenarnya cousin aku kawen jadi nak katakan aku busy tu semestinya sebab aku ni kiranya dah macam orang penting gaklah. Hahaha, penting sangat sangat k. Cousin aku act lelaki dia lah selalu marah, bahan, buli n buad aku bengang. Even dia garang or what tapi dalam hati ada taman oittt! Haha. Poyoss! Kahkahkah, and orang penting tu macam aku ni adik dia pun ade but nott lah. Aku ni lau cuti panjang sikit mest stay Batu Pahat dekat rumah dialah kiranya dia ni anak kpd adik ibu aku. Nak katakan aku duk sana lama juga since aku abes sekolah aku terus duk bp. Mana taknya nak busykan. Yela nak siapkan persiapan itu ini lg. Sesungguhnya busylah. Aku pulak asyik keluar masuk je dengan cousin aku ni yela nak brang untuk nak kawenkan. Hahaha. So langsungnya dirumah permpuan sudah selesai than rumah lelaki pula pada hari ahad 10.03.13 tu.. Ya Allah meriah sungguh walaupun keadaan yg panas terik and penat. And alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. So now ni ppic pengantinya siap ade paripari k. Haha
Haaa amek kau, GERAM tak? Hahaha, ni tshirt rewang untuk kami sepupu 
sepapat dan orang kmpung.
 Btw, nilah pengantinnya. Handsome segak bergaya tambah pula dapat wife yang cantik.
Aww! Theme colour Merah Biru.
And this masa bersanggah di rumah pakcik aku. Anak beranak pakcik aku 
and pengapit.
k, ni masa dah sampai rumah pengantin time for silat and bersalam salaman bersama
pengantin.
Dan ini pula masa di rumah makcik aku means uma pengantin lelaki. Mereka ni cousin aku 
termasuk aku and akk aku. Masa ni dah sanding.

We're cousinss! :)
Masa bergambar, theme memasing Merah Biru. Serabut kan? Haha, takpelah yang
penting dapat new cousin! ;)
Bersama pengapit. Im getting fattt! Omg ~  Merah biru itu saya.
With Along Hanisah. Both comel :b
And yeah, its me with peplum. Huhu, first time guna terasa kekok. Haha
thankss for read my story. Bye :)