Kaulah... Sapelagi... Hahaha

Assalammulaikum. Hai hai, lambai tangan sambil buad muka comel. Hahaha :). Lol, so how are you guys?
Fine? Ohh, good. I'm fine too. Hee, so sowiey for lately aku lama tak update right? Yeahh, that's true! Act, line buad prob. Yela kita ni pakai berukband je line kekadang macam haremmm.... pun ade so tak dapat ahh nak update. Ni pun nasib bebaik ah ade line wifi so bolehlah kita update. Hee, okay aku tau aku gedik so what? Blog aku suka hati akulah kan :b. Hahaha, joke k joke! Tak salah kalau nak gurau gurau manje. Bahaha puihh. Geli aku. Eh eh apesal aku punya blog ni acam kotor jeh ni? Haa, mst ade penceroboh ni. Haiyoo tak tau tak tau. Hahaha bengong :'n

Kkkk. Done. Enough. Eh. Boleh. Kan? Dah stop menyanyah. Hahaha *menyanyah? Ayat sape pula lah ni. Semak je dalam blog aku. Hahaha, entah whatevorlah. Gahaha, k pelik en gelak aku. Ahhh pi lantak, kesah pulak aku kan. Trololol. Okay nak btw ni lately happy sngat hidup aku tah kenapa pun aku taktau. Gila gaknya eh lain je. Mungkin suka ade sebab en? Yeah! I've a reason okay. REASON. Hoho, see besau lagi tulisan tu. Hambik kau. Kalau tak nampak boleh ambik spect mata tengok dengan jelas k but ni untuk orang yang rabun jela. Orang yang tak rabun tu boleh nampak dengan jelas macam mata kita ni. Kita ni. Who's her? Me lah. Me's Farhana Mohamad :p 

Eiii. Nope ahh. Aku nak talking about him bukan menyanyah gilaa. Hahaha, sendiri kena gilaa. Memang bestlah kan :( . Sedihh menangis ah cmni. Kebongokkan apakah ini siaa? Tralalal. Wey sebenarnya aku kan aku kan RINDU dialah. Dialah. Alahai. B aku tu, apeklah sape lagi. Kwajak betul buad buad taktau sepuk nak? Haishh. Hahahahhaha *evil laugh* . Aku ni kejap okay kejap tak. Macam keling pun ade. Keling? Nope ahh. Arab aku boleh terima lagi tapi keling Can't okay! Lol. 

Hmm, hubungan semakin renggang. Walaupun jauh dimata masih tetap dekat dihati. Setiap kali bangun dari tidur terfikir pasal you. Everything about you k. Miss you. I wanna met you sayang. Hmm :") . Kenapa lately kita jarang call & text ahh? Kalau contact pun dah lepas 3hari baru kita text than senyap balik. Apakk ahh. Sometime, I rasa kita ni dah macam takde pape padahal still ade relay. Hahaha tapikan renggang mcm mane sekalipun, kita dah 4month kan? Macam tak percaya je. 7 april 2013 ni kita dah 5month. Sekejap je masa berlalu.  Hmm.... Apepun yang penting even kita renggang ke or what I nak satu je dari you. 1jee tau, I nak you sorang je. Taknak orang lain. Macam mana you ckap haritu cmtu jugak I tau :').

"Him : Kalau kita ade jodoh b akan pilih bby. Jgn risau k". Hmm. Sumpah sebak gila time tu, rasanya macam terharu pun ade. Yela ingatkan bila busy dah lupa kat kitakan. Hahaha, kekadang ayat pun menganjing juga. So rasa mcm tak caya ah dia boleh ckap mcmtu. Tapi aku happyyyy k. "Meera ckp walaupun dimana pun kita berada jauh mana sekalipun kita dgn dia, Rindu tu tetap akan muncul sendiri, tanpa sedar kita dah luahkan kat dia yang kita rindu dia. Awww, sweetnya! Hahaha :b" . Ayat apek kalau tengah marah lain mcm sikit. Seriouslah katanyerrr ~ Hahaha, yekann jelaa. And you know guys, aku dah terlalu banyak sangat salah faham dengan dia k. So b, kalau kau baca ni aku nak minta maaf k. Please forgive me :'( . I really so sorry. Hmm, kau dah jujur dengan aku haritu baru aku tau everything tak sangka siaaa. Sumpah tak sangka. Hmm. Makin rindu makin sayang pula aku dekat kau b. Heheheh :b. Ngade jekan? Ahh, biarlah. Huhu. 

Ehem ehemm. Eh bebatuk pulak, dah kenapa pulak ni? Trololol, Gahaha. Aku okay, aku boleh fikir, aku dah besar. Tukau ayat, asyik ayat sama je tak best ah kan. Hehe, btw apepun thanks for the read. Aku dah penat nak tdo. Kang sok pagi bangun lambat pula. Bye assalamm :). And the MFHA *Apek* thanks for everything. I love you sayang. Love you so much! :*