Back's happy! Hee

Assalam. Hai ebliwan, sayang korang sangat-sangat! Mwahhh! Bahaha, happy sebab ape nak tau? Sbbkan aku dgn dia still contact. Tapi aku tak taulah apa hubungan dengan dia lagi, yang pasti He still call me "Baby".  Awww! Gatalnya, hahaha. Seriously I'm so happy k. Actually, masa dia text panjang lebar tu dia tak cakap pun yg dia minta "Clash". Dia cuma cakap, yg dia tak nak aku kwan dengan dia je, sebabnya nanti sia-sia. Fuh! Sia-sia tu cuma aku sorang je tau k. Biarlah apa yang dia nak buad pada aku. Aku terima semuanya, its okay. I'm already familiar. Dah biasa disakiti so dah tak peduli. Yang penting sayang dia kat aku still ade, hahaha. Terima je apa orang buad kat kita, yang penting jgn kita buad dekat dia balik. Yela zaman sekarangkan, dah main putar-putar. Orang buad dia ni, one day dia kena balik. Fuhh! Rasakan, best tak? Sedap tak? Sakit tak?! Hahaha. Kita ni manusia, tak lari dari kesilapan. Mana pun kita pergi salah-silap kita masih ada walaupun salah kita tu sikit. Cuba bayangkan kita nak hadapi masalah sensorang, minta bantu dari kawan tp takde sorang pun leh tolong, so apa yang korang rasa? Sedih, kecewa, bengang, sakit hatikan? Haa macam tula rasanya bila hati dikecewa. Sakit doh! Sakit sangat! Yang paling tak tahan tu rindu datang tanpa disedari tetiba kita teringat kat dia even kita dah lupakan dia sekalipun. Tapi ada sesetengah orang, walaupun dah disakiti macam mane pun dia still nak kan orang dia sayang tu. Kata orang, perempuan yang tahan dengan ego laki, perangai laki n whatever pasal laki, itu tandanya perempuan tu setia. Oh yeah? Setia ke. Hahaha, mungkin kot. Ada juga yang tak tahan terus belah gitu juga, tapi lau betol-betol tahan tu tandanya mang SETIA lah kot. Entahlah, aku ni bkan terer sangat about love. Hahaha, yang pasti aku happy weh! I hoping  one day he would changed! Amin... Honestly, I'm still love him so much! Name dia masih terpahat dalam hati aku lagi. Susah sangat nak lupakan dia. Aku harap juga, yg dia pun rasa sama cmne aku rasa ni. Hee..And, I hoping to also bsc someday he must accept me back. I really miss him! Bye