Terima Kasih

Assalammulaikum. Malam ni ada cerita yang paling sedih sekali aku rasa. Hahah, tapi taklah sedih mana pun. Biasa jeh kot cuma hal ni banyak sangat menyusahkan orang. Bytheway, thanks so much for Makjah's family. Banyak gila tolong aku sampaikan aku tak tau nak balaskan apa jasa budi diorang. Yang aku mampu hanya update blog ni than bagi dorang baca. Sumpah aku terharu gila bila dapat sepupu dan makcik mcmni.

Starting okay, anything yang berlaku terhadap aku buad masa sekarang ni aku rasa dorang banyak sangat tolong aku. Aku duk uma orangkan, sepatutnya kena jaga diri sendiri tapi orang lain pulak yang jagakan aku. Kadang-kadang aku malu kadang-kadang aku tak malu. Aku buad dorang macam family aku jeh sesuka hati aku. Lantak aku, kena marah pun watlek jeh padahal dorang marah aku sebab nak tegur buad benda baik tapi aku still buad donno. Haha, aku jahat tak baik mana pun. Setiap orang ada kesalahan kan.

Aku rasa tahun ni memang banyak stay kat sini, Batu Pahat. Ekceli ni rumah tinggalan pusaka atok aku but now makcik aku n anak2 dia yang duduk k. Kan aku dah pernah cerita pasal Amin's wedding KAN? Haa, tu orang anak makcik aku yang aku tengah maksudkan lah. Back the point, abis spm terus duk sini sampai bulan 3 lepastu abis jeh wedding aku balik Muo than bulan 5 aku balik BP balik sebab ape nak tau? Sebabnya nothing to do at home. Ingat mcm nak kerja lah awal-awalnya tapi takjadi sebab bekejar-kejar ikot Tauke aku. Haha, ekceli balik sini balik sebab cousin aku cakap nak bukak butik. So aku pun lenjan lah. Tolong itu ini. Lastly sampai bulan 7 jugak kot barulah aku starting kerja itupun nasib baik ada Kak Aza yang membantu saya ok. Kak Aza yang mintakan kerja n teman segala benda, so aku ikotkan je sebabnya time tu eksaited sangat nak kerja. Haha, tak sia-sia jugak sebenarnya sebab aku dapat kerja tu. Nasib baik kerja jual hp. Tak lah pening sangat even kawan dengan china en.

First day kerja memang wa janggal gila sebab tak kenal kan dah lama-lama barulah okay. Jadinya sekarang ni dah masuk 3blan jugak aku stay sini tahu tak. Aku rasa mcm kejap je masa berlalu. Tahu tak sape yang hantar/ambik aku g kerja? Tak tau kan, haa ni meh sini aku bagitu. First day ambik aku p koje Fahmi lagi berapa hari lepastu baru Kak Wien. Kak Wien banyak sabar dengan perangai setan aku. Haha, kan Kak Wien? Kita ni jahat pulak tu, tak nak dengo cakap tapi takpe at least kita teruskan kerja juga. Harus diteruskan! Tapikan apapun, kita rasa hanya sebulan jeh kita boleh kerja katsini lepastu kena balik Muo. Orang Muo dah bising suruh balik katanya menyusahkan je. So thanks so much. Kita demam semalam pn Kak Wien bersusah payah nak hantar kita pogi cari mc tapi takpat lastly Kak Wien p jb malam tu kita kuo dgn Anis baru dapat. Hee, kita rasa bahagianya bila dah dapat mc walaupun ianya sangat menyusahkan orang. Malu saya tetap ada. Tapi dah demam teruk sangat sampai takleh nak bangun ape dehal kan. Kita kena marah suruh pegi kerja tapi kita taknak juga, ekceli badan dah sakit sebab tu tak boleh nak g keje. Sory sesangat banyak sebabnya kita banyak menghabiskan duit korang. Kita minta maaf. Halalkan makan minum kita selama dekat sini. Dan terima kasih untuk sekali lagi. Insha-Allah lau ada rezeki lebih sikit nanti kita ganti segala bagai yang terhutang budi daripada korang semua k.

Alhamdulillah selama kita katsini, kita dah banyak berubah. Haha, berubah eh? Ada kot. Hidup tak boleh nak riak sangat. Kena sentiasa jadi matang. Haha, mengarut sudah. Apepun terima kasih sesangat untuk semuanya. Kak Azie, Kak Aza, Mak Jah dan Fahmi. Terima kasih :') . Ingat kita dah anggap korang dah macam family kita sendiri k. Kita tak pernah lupa apa-apa pun sekali yang terjadi dekat sini, sana or dimana-mana. Hahaha, okay lah bye. Selamat malam semua. Esok nak kena masuk kerja lagi. 2 minggu straight. No cuti-cuti. Penat tetap ada tapi demi nak balas budi orang kena kerja. Bye