Just Friend...

We're just friend. Only friend. I think that's better friend than love. Yeah! That's true. No more love mybe?
Hmm, I'm not sure. I just accept fate. Ini jalan yang terbaik untuk kita berbaik seperti mana sebelum ni. Kalau ada jodoh pun tak kemanaKan, hee. Apa pun yang terjadi sekarang, aku menyerah dan pasrah. Mungkin inilah jawapan yang dia tunggukan dari aku supaya dapat lepaskan dia dengan perlahan-lahan. Walaupun dia tau yang aku susah untuk lepaskan/lupakan dia. Hmm, takpela. Sekaranglah masanya masing-masing bawa haluan masing-masing. Biarlah dia hidup dengan dunia dia. Aku dah tak nak ganggu dia lagi cukuplah kali terakhir aku text dengan dia semalam. Mungkin one day aku akan rindukan dia tapi tak semudahnya aku akan bagitau, yang aku rindukan dia. Biarlah hatini jeh yang tau betapa peritnya nak menerima semuani. Dan alhamdulillah nasib baik masa waktu dia mahu aku lupekan dia, aku berada ni kg dan bukan di rumahku sendiri. Hahaha, sebabnya kalau duduk kat rumah aku pasti aku akan termenung asyik duk teringatkan dia. So I think thank to god bcos aku still berada di kg. At least jauh sedikit aku dengan dia dan insha-Allah aku akan mudah lupakan dia oleh kerana ada ramai antara sepupu-sepapat aku yang boleh beri support dekat aku dari belakang. TAPI walaupun kawan, aku harap kita masih boleh bebaik lagi dan bukan ber-musuh okay? Hee. One more thing,  I'm sory if I make mistake with your life and thanks for everything. [: