For us.. For you..

Oit gila pandai sayang intan payung b. Terima kasih layan tahan kerenah aku. Hahaha. Agak-agak kau pernah tak jemu bosan layan aku haa? Kalau ada cakap terus terang je tau. Sebab aku tak suka main tipu-tipu. Aku benci orang yang suka tipu. Nak tipu boleh tapi dengan orang lain dengan aku? Boleh juga sebenarnya, cuma kalau kau rasa nak kena tipu lagi kaw kaw. Kau tipulah aku. Haha, ganasnya oit. Peduli ape aku :b. Untuk kau b, tolong jangan perna pergi tinggalkan aku k. Aku sayang kau gila nak mati. Aku hilang kau macam aku hilang nyawa aku sendiri tapi kalau dah ditakdirkan kita tak dapat bersama lagi barulah aku move on n redha dengan ketentuan Allah swt. Gila ah naa siap guna nama Allah bagai. Jangan jangan. Opss! Sorry. Aku tengah serious ni.

K. Aku tau ini tak lawak dan merepek segala bagai. Haish malu pulak bila nak cerita pasal kita. Aduyai, dahlah hang nak bace. Hmm, takpelah kita jekan bukan orang lain pun. So whateverlah. Bagi aku kau okay tapi kekadang macam keling sebab kau suka memain macam keling. Hahaha. Gurau k, jangan mara tau b. Kata nak gelak sangatkan. Ambik nih keling sekali keluar nasib bukan cina. Lalala, papela. Kau okay je sebenarnya cuma kekadang perangai yang tak betul datang terus jd tak betol. Ada awek tapi abaikan. Biasalah laki kalau dah jumpa kawan memang selalu busy. Tapi bukan lelaki jeh perempuan pun sama cuma bila perempuan jumpa kawan time tu tenga text bf dia, dia still layan sebabnya nak jaga hati laki. Laki ape tau semua ni, yang dia tau awek dia tahan sabar dengan perangai dia je. Selama kau abaikan aku kan b, ko nampak jeh aku sabar watlek watpeace dengan perangai kau tapi satu jeh kau tak tau. Aku sedih gila nak mati bila kau buad aku cmtu. Cuma aku diamkan je sebabnya aku tak nak kau tau. Bagi aku biarlah aku rasa asalkan kau tak rasa tapi bila kau rasa, kau taulah peritnya macam mana..

Lagipun aku buad semua tu sebabnya aku sayang kau sorang jeh pernah aku nak layan laki lain tapi tak boleh sebabnya aku asyik ingatkan kau je. Susah tau nak terima laki lain lepas kita clash kejap tu. Walaupun aku ada rasa move on sikit. Tau tak apa yang aku rasa bila kau minta clash, peh macam hilang kawan baik siak. Sakit gila hati aku ni. Rasa diri ni macam dah kecewa sangat-sangat. Tapi semua tu sekejap je sebab kau hadir bila kau mulai sambung belajar than baru kita getback, time tu aku dah rasa gembira/bahagia. Bahagia sangat. Kau selalu ada dengan aku waktu malam. Aku suka mcamni dan bukan macam dulu yang selalu diabaikan. Aku nak rasa sayang kau lebih dari dulu . Dulu kita tak mcmni pun. Tapi sekarang? Sayang rindu sume ada. Aku takot b, takot bila kau dah lama katsana nnt kau lupa kan aku. Aku harap sangat jangan pernah lupakan aku k. Bby sayang rindu b sesangat. 3 bulan dah kita tak jumpa. Lama kot. Semuanya salah bby sebab jauhkan diri dari b. Ahhh. Apeapelah yang penting aku selesa menggedik dengan kau, selesa memanje dengan kau. Dan paling penting, aku suka bila ko memanja dengan aku. Aku rasa macam nak tumbok-tumbok je muka kau. Hahaha, joke je. Seriously bby suka bila b memanje/mengada dengan bby.



BELUM ABIS CERITA LAGI NANTI SAMBUNG ESOK. PENAT. BYE SELAMAT MALAM.



Haa.. Sambung balik cerita nampak tak punya penat aku taip sampaikan siap buad ayat cmtu sekali. Haha, I buad semua ni untuk you sayang. I tak akan penat layan you, sumpah I terima you ikhlas, tak pernah terlintas pun difikiran I nak kawan dengan you semata-mata nak kan harta benda dari you. I terima you seadanya, baik buruk lain punya cerita. Yang penting you baik, mungkin bagi I, you memang baik tapi tak taulah kalau bagi orang lain mcmne kan.

Jujur b, selama bby jadi gf b... Bby memang terima apa jeh yang b buad dekat bby, walaupun sakit tapi kalau dah sayangkan apa jeh perempuan lalui dia kan sabar dengan bf dia :b. Hahaha, geli pulak eh. Not funny but this's seriously ok. Lagi satu, bila sehari bby tak dengar suara b, bby rasa macam hilang b. Walaupun hang dok busy dengan kelas hang. Tapi tak pela, demi masa depan hang bby sanggup tunggu b text me first. I'm hoping to please dont make me cried again. I don't want. Sakit bila disakiti tau. B, kalau betul sayang baby tolong jaga bby dengan baik, setia dengan bby tau. Andainya b setia dgn bby, bby pun akan setia pada b.

Eh sayang, aku sayang kau tau. Ingat ni AKU SAYANG KAU. Kau sayang aku tak? Kalau sayang cakap tau. Rindu bby tak? Rindukan.. Semalam b ada cakap.. Hahaha, kantoi dah :b. Bby pun rindu kat b juga. Nanti malam raya kita jumpa tau sayang. Kita jumpa lelama sikit eh, jangan balik awal nanti rindu lagi susah kang. Menangis pulak b nnti. Hahaha, sape lah yang menangis ni oit. Bby macam dah takde pape nak cakaplah, yang pasti cuma taknak hubungan ni terhenti lagi. Lama dah kita kawan. Tapi kita bukan setakat kawan je, scandal than couple. Tau tak complete semuanya. Hahaha, jahat betul aku ni. Nasib baik bby mengaku bby jahat. Kalau tak, tak tau ah b lah ni punca. Layan bby dengan memanja lg kan dah jatuh hati pada b. Haish ;)

Kalau tak jatuh hati dengan b msti tak rasa macamni kan b? Hang bace mesti gelak. Aku dah agak ah, tak payah cakap pun aku dah tau. Eh paiseh betul dengan diri ni, tau tak kejap Aku/Kau kejap B/Bby kejap I/you. Mana satu seh. Ala memana pun boleh sayang. Asalkan ada cerita. Ni sebelum lupa, kita kawan dah 4 tahun masuk tahun ni 5 tahun lah. So kita scandal 2 tahun 6 bulan than kita couple tak silap dah 7 bulan okay. Ini tarikh penting untuk b tau. One more thingsssssss! The most important for you, I love you untill I die. Please love me back. Don't flirting with me ok! Dapat tau siap ah. Dan dan, walau ape pun yang terjadi dalam relay kita ni, bby nak kita boleh setlekan prob dengan baik & rendahkan ego memasing. Terima kasih untuk memahami baby. Tahan perangai bby, sabar dengan bby. Ape ape pun yang terjadi pada b, bby akan sedia membantu. Susah senang kita bersama, itu lagi penting!

Hey bro, jangan lu ingat lu laki wa takot k. Ingat wa dah dapat lu, wa tak kan mudah lepaskan lu macamtu jeh k. Hahaha. Gila punya orang, pening ah. Bby gembira dapat getback dengan b. Harap-harap b teruskan layan bby macamni eh? DAH ah bye.. Seandainya kita ada jodohkan b, bby tak akan tolak tau. Jawapan paling baik Bby akan terima b.

Khas untuk awak, tolong jangan buad perangai yang lama lagi tau. Saya tak suka yang dulu. Means, berubahlah jadi yang lebih baik dari dulu. Jaga hati gf awak, dan untuk saya. Saya pun akan jaga hati awak. Lepasni apa yang b tanya mungkin dah takde ayat "takde papelah & suka hati" lagi. Saya tau awak tak suka bila saya cakap macamtu. Ayat tu dah masuk dalam gaung k. Gaung tau! Hehe.. Ape apepun cerita yang lama kita lupakan ye. Bak kata cikgu bby, yang lama kita jadikan sempadan, yang baru kita jadikan teladan. Tahu tak ayat tu takde kena mengena pun. Hahah, papelah. Yang penting sekarang, kita buka buku baru ok? Bila dah buka buku baru jangan buad macam buku yang lama pulak. K, nothing to say. Pening, penat, letih semua dah ada ni. Tinggal masa nak tido jeh. Ok babye, goodnight :)

Kenapa kita cemburu? Sebab perasaan sayang masih ada. Kenapa kita sayang lagi? Sebab Allah hadirkan perasaan itu. Istikharah. Bila seseorang perempuan termenung lalu menitiskan air mata bermakna dia sedang rindukan seseorang yang dia sayang . Bila kita rindu, kita baca text kita yang lama lama. Sweet conversation. Saat itu kita rasa gembira, kelakar, kdg2 senyum sorang2 pun ada :b. Tapi bby tak buad macam ni selalu, kadang jeh. Jika betul dia jodohku, permudahkan hubungan kami, kekalkan kami. Jika dia bukan untukku, kuatkan aku untuk menerima kebenaranMu ya Allah :). I can't lose you. Because if I ever did, I'd have lost my best friend, my soul mate, my smile, my laugh, my everything. Thankssssssssssssssssssssss so much!




Have a nice reading my blog dearest FAEZ..